Usługa – Szkolenie: Copywriting od podstaw: Jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe i reklamowe – kwalifikacja uzupełniająca dla każdego

Informacje podstawowe

Dostawca usług UNICO Monika Lisser

Dostępność: otwarta

Forma świadczenia: zdalna w czasie rzeczywistym

Status usługi: opublikowana

Cel

Cel edukacyjny

Szkolenie prowadzi Uczestnika do samodzielnego tworzenia tekstów: sprzedażowych, PR-owych, blogowych, eksperckich i innych. Ma na celu rozwój umiejętności, w tym naukę optymalizacji tekstów pod SEO, również z wykorzystaniem narzędzi AI (sztucznej inteligencji).

Efekty uczenia się

Uczestnik po szkoleniu:

  • Tworzy skuteczne teksty sprzedażowe, które wspierają sprzedaż;
  • Pisze teksty blogowe zoptymalizowane pod SEO;
  • Charakteryzuje czym są słowa kluczowe i jak wpływają na pozycjonowanie strony www;
  • Pisze tekst pod SEO;
  • Charakteryzuje narzędzia usprawniające pracę copywriterskie, np. chat GPT-3;
  • Wykorzystuje narzędzia językowe takie jak perswazja, język korzyści, storytelling;
  • Używa pojęć takich jak: CTA, AI, SEO, content, słowa kluczowe;
  • Pisze angażujące teksty na social media oraz artykuły blogowe (specjalistyczne/eksperckie).

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Egzamin kwalifikacyjny przeprowadzany przez egzaminatora zewnętrznego.

  • Metoda walidacji: Egzamin praktyczny w formie zadania, polegającego na przykład na przygotowaniu tekstu sprzedażowego z wykorzystaniem wiedzy uzyskanej na szkoleniu.
  • Czas trwania egzaminu: 45 minut
    Wyposażenie stanowiska egzaminacyjnego: komputer i dostęp do Internetu w miejscu przebywania Uczestnika (np. w domu).
  • Wymagania dla egzaminatora w zakresie kwalifikacji:
    – minimum 3 letnie doświadczenie w copywritingu
    – minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dotyczących copywritingu
    – wiedza na temat aktualnych narzędzi wykorzystywanych w copywritingu

Wymagania dla kandydatów do uzyskania kwalifikacji:

  • 100% frekwencja na szkoleniu
  • czynny udział w szkoleniu
  • uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu kwalifikacyjnego.

Kwalifikacje i kompetencje

Inne kwalifikacje
Warunki uznania kwalifikacji
Pytanie 1: Czy dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokładnie ten sam co w komórce „Efekty uczenia się”

Nazwa kwalifikacji: „Szkolenie: Copywriting od podstaw: Jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe i reklamowe – kwalifikacja uzupełniająca dla każdego.” – kwalifikacja niezarejestrowana w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji.

Pytanie 2: Czy procesy kształcenia oraz walidacji są realizowane z zapewnieniem rozdzielności funkcji?
Tak, proces kształcenia realizowany przez trenerkę Annę Wołodko.

Walidacja realizowana przez trenera egzaminatora.

Pytanie 3: Czy dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji jest rozpoznawalny i uznawalny w danej branży/sektorze, tzn. czy otrzymał pozytywne rekomendacje od:
Pytanie 3.1: co najmniej 5 pracodawców danej branży/ sektorów lub
1. StudioJP Jacek Plewa
2. GRZEGORZ KOBUS
3. BLUE CONTENT MARTA MUSZYŃSKA
4. INMARKETING Krzysztof Gorecki
5. Alina Gwoździewicz Consulting

Informacje

Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotów
uprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa

Nazwa/Kategoria podmiotu prowadzącego walidacjęWalidacja realizowana przez trenera egzaminatora zewnętrznego – Annę Diller, właścicielkę „Rozwijalni Kobiet”, NIP 7822207699.

Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BUR
Nie

Nazwa/Kategoria podmiotu certyfikującego
UNICO Monika Lisser

Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BUR
Tak

Kompetencje
Usługa nie prowadzi do nabycia kompetencji.

Rekomendacje

Program

Moduł 1 – Czym jest copywriting?

  • Czym jest copywriting?
  • Czym zajmuje się copywriter?
  • Czy pisania da się nauczyć?
  • Polecane lektury copywritera

Moduł 2 – Pisanie tekstów do Internetu

  • Zachowania czytelnika w Internecie
  • Jak pisać teksty do Internetu?
  • Rodzaje tekstów w Internecie
  • Struktura tekstu na www
  • Język tekstu na www
  • Stałe elementy tekstu
  • Teksty na www, na blogi, na landing page
  • Jak poprawić strukturę artykułu?
  • Jak poprawnie zrobić wypunktowanie?
  • Ćwiczenia do wykonania wraz z omówieniem

Moduł 3 – Język sprzedażowy

  • Perswazja
  • Język korzyści
  • CTA
  • Power words
  • Storytelling
  • Ćwiczenia praktyczne

Moduł 4 – Pisanie tekstów pod SEO

  • Czym jest SEO?
  • Jak określać słowa kluczowe
  • Nagłówki H1-H6
  • Wypunktowania, boldy
  • Długość, język, jakość tekstu
  • Metadane
  • Linkowanie zewnętrzne i wewnętrzne
  • Opisy ALT
  • Jak napisać tekst pod słowa kluczowe
  • Jak napisać metadane – meta description
  • Ćwiczenia do wykonania z omówieniem

Moduł 5 – Narzędzia copywritera

  • Podstawowa obsługa
  • WordPress i wtyczka Yoast SEO
  • Narzędzia przydatne w pracy copywritera (chat
  • GPT-3, inne narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, Google Trends)

Moduł 6 – Pisanie tekstów na social media

  • Struktura postów – na przykładzie FB
  • Schematy do wykorzystania w postach na FB
  • Hashtagi i emotikony
  • Styl komunikacji
  • Czym różni się Facebook i Instagram od LinkedIna?
  • Ćwiczenia do wykonania z omówieniem

Moduł 7 – Sztuczna inteligencja w copywritingu

  • Co potrafią już roboty?
  • Kwestie prawne używania sztucznej inteligencji
  • Omówienie AI na przykładzie GPT lub innego wybranego narzędzia
  • Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do swoich celów?
  • Ćwiczenia praktyczne z chat GPT

Moduł 8 – Redakcja i korekta tekstu

  • Czym różni się korekta od redakcji? Etapy pracy nad tekstem
  • Różne warstwy tekstu i praca nad nimi
  • Najpopularniejsze błędy – na co zwracać uwagę
  • Edycja tekstu w Ms Word
  • Redakcja i korekta w ujęciu praktycznym (ćwiczenia)

Moduł 9 – Praca copywritera

  • Formy współpracy copywritera z klientem
  • Jaką umowę podpisać?
  • Czym jest działalność nierejestrowana?
  • Gdzie szukać zleceń – plusy i minusy
  • Jak zbudować portfolio?
  • Jak się rozliczać z Klientem?
  • Jak wycenić zlecenie?
  • Czy roboty zabiorą nam pracę?
  • Jak bezpiecznie się przebranżowić?
  • Podsumowanie, Q&A

Egzamin kwalifikacyjny oraz przekazanie Certyfikatów Kwalifikacyjnych

  • Szkolenie prowadzone jest zdalnie w formie
  • indywidualnej lub w małych grupach (maksymalnie do 3 osób) – każdy Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
  • Warunkiem koniecznym osiągnięcia celu szkolenia jest 100% frekwencja, zaangażowanie Uczestnika oraz otrzymanie pozytywnej oceny z Egzaminu kwalifikacyjnego.
  • Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (34 godzin szkolenia + 1 godzina egzaminu, 1 godzina = 45 minut).
  • Rzeczywisty czas kursu: 25 godziny 30 minut + 45 minut egazminu

Cena

  • Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto
    3 150,00 PLN

  • Koszt przypadający na 1 uczestnika netto
    3 150,00 PLN

  • Koszt osobogodziny brutto
    90,00 PLN

  • Koszt osobogodziny netto
    90,00 PLN

  • W tym koszt walidacji brutto
    150,00 PLN

  • W tym koszt walidacji netto
    150,00 PLN

  • W tym koszt certyfikowania brutto
    0,00 PLN

  • W tym koszt certyfikowania netto
    0,00 PLN

Prowadzący

Anna Wołodko

 Copywriterka i redaktorka. Doświadczenie zdobywała w wydawnictwach i agencji reklamowej, a obecnie prowadzi własną firmę Mint Concept. Na co dzień pomaga przedsiębiorcom w skutecznej komunikacji i content marketingu. Autorka e-booków „Zanim zostaniesz copywriterem”, „3 kroki do lepszego tekstu”, „Naming w pigułce”, kursu online copywritingu „Pisz lepiej”, prelekcji „Jak pisać skuteczne treści do Internetu” na Rozwijalni Kobiet w Poznaniu, jedna z prelegentek szkolenia „Rozkręć swoją sprzedaż online w 2023 r.” prowadzonego przez Annę Diller, prowadząca webinar „Placówka oświatowa na Facebooku”.

Informacje dodatkowe

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Uczestnik po szkoleniu otrzyma skrypt szkoleniowy.

Dokument potwierdzający nadanie kwalifikacji: Certyfikat kwalifikacyjny (bezterminowy).

Informacje dodatkowe

Istnieje możliwości dostosowania terminów szkolenia!

W przypadku zainteresowania szkoleniem prosimy o kontakt z UNICO Monika Lisser.

Warunki techniczne

Wymagane warunki techniczne:
1. Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa
– Platrofma ZOOM
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej
komunikacji – komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
3. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik – minimalna
prędkość łącza: 512 KB/sek
4. Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów – komputer,
laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
5. Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line – do momentu zakończenia szkolenia
6. Zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari,
Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB
lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza
wersja), Linux, Chrome OS.
7. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s
oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.

Kontakt

Zuzanna Wawrzyniak

E-mail: kontakt@unico-szkolenia.pl

Telefon: (+48) 724 787 771