Usługa - Budowanie marki osobistej w usługach rozwojowych
Przepis na Rozwój - wsparcie Sektora Usług Rozwojowych
Informacje podstawowe
-
Rodzaj
Usługa szkoleniowa -
Kategoria / Podkategoria
Biznes / Marketing -
Dofinansowanie
Tak
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do świadomego zarządzania własną marką osobistą oraz wzmacniania jej w określonych grupach docelowych.
Efekty uczenia się
Uczestnik, po zakończeniu szkolenia:
- wie czym jest marka osobista
- rozróżnia elementy tworzące markę osobistą
- zna najbardziej popularne strategie budowania marki osobistej
- rozróżniai charakteryzujetradycyjneicyfrowenarzędziadobudowaniamarkiosobistej
- zna zasady działania podstawowych i najczęściej wykorzystywanych sieci społecznościowych (socialmediów) w pracy edukatorów do budowania marki osobistej (np. Facebook/Instagram/LinkedIn/Twitter/TikTok/Youtube)
- zna zasady kreowania i pozycjonowania marki przy pomocy tzw. contentmarketingu
- zna wskaźnik i efektywności stosowane do oceny działań w obszarze marki personalnej
- analizuje swoje zasoby w kontekście definiowania i tworzenia marki osobistej
- określa i potrafi stworzyć swoją strategię budowania eksperckiej marki osobistej z określeniem celów wizerunkowych oraz z przełożeniem działań na swoje cele biznesowe
- potrafi zdefiniować i dobrać odpowiednie media oraz kanały komunikacji zgodnie z przygotowaną dla siebie strategią marki personalnej oraz posiadanym budżetem i zasobami np. czasu
- określa mierzalne cele dla prowadzonych działań wizerunkowych w różnych mediach-tradycyjnych i socialmediach (np.zasięgi,kliknięcia,odsłony,leady)
- stosuje zaplanowane działania wokół własnej marki osobistej
- umie tworzyć proste materiały graficzne i tekstowe wspomagające budowanie marki osobistej
- prezentuje postawę elastyczności w dopasowywaniu wykorzystywanych narzędzi i metod budowania marki osobistej do założonych celów i zmian w otoczeniu
- docenia wagę świadomego i etycznego postępowania wobec klientów i osób uczestniczących w budowaniu marki osobistej
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
Zadanie praktyczne polegające na samodzielnym przygotowaniu prezentacji i oferty szkoleniowej .
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Program
Szkolenie przeznaczone jest dla ekspertów, trenerów, coachów oraz specjalistów w dziedzinie usług rozwojowych, pragnących efektywnie budować swoją markę osobistą w branży.
Uczestnicy poznają narzędzia i metody kreowania marki w kontekście specyfiki usług rozwojowych, uwzględniając różne kanały komunikacji oraz aspekty etyczne działania.
Uczestnicy zyskają wiedzę dostosowaną do specyfiki branży usług rozwojowych. Poznają narzędzia i strategie dedykowane dla tej branży, co pozwoli im skuteczniej docierać do swojej docelowej grupy klientów. Dodatkowo, dzięki warsztatom praktycznym, będą mieli okazję przetestować zdobytą wiedzę w działaniu.
Zakres tematyczny:
Wprowadzenie tematyki do marki osobistej w usługach rozwojowych
- Dlaczego marka osobista jest kluczowa w branży rozwojowej?
- Elementy skutecznej marki osobistej w kontekście usług rozwojowych.
Tradycyjne vs. cyfrowe narzędzia budowania marki
- Specyfika narzędzi w kontekście branży rozwojowej.
- Jak wykorzystać tradycyjne metody w świecie cyfrowym?
Podstawy social mediów w budowaniu marki w branży rozwojowej
- Strategie budowania marki osobistej
- Adaptacja strategii marki do poszczególnych platform.
- Zasadydziałaniapodstawowychi najczęściejwykorzystywanychsiecispołecznościowych(socialmediów) wpracyedukatorówdobudowaniamarkiosobistej(np. Facebook/Instagram/LinkedIn/Twitter/TikTok/Youtube)
Content marketing jako narzędzie kreowania marki osobistej
- Tworzenie wartościowej treści dla docelowej grupy.
- Praktyczne wskazówki i narzędzia do tworzenia treści.
Wskaźniki efektywności i ocena działań
- Jak mierzyć sukces w kontekście marki osobistej w branży rozwojowej?
- Analiza i interpretacja danych.
Tworzenie strategii marki osobistej
- Definiowanie celów i targetu.
- Planowanie działań w kontekście specyfiki branży.
Etyka w budowaniu marki osobistej w usługach rozwojowych
- Budowanie relacji na podstawie zaufania.
- Etyczne podejście do klienta i jego potrzeb.
Warsztat: praktyczne tworzenie materiałów i strategii
- Aplikacja zdobytej wiedzy w praktyce.
- Feedback od uczestników i trenera.
Podsumowanie i omówienie dalszych kroków
- Rekomendacje i wskazówki dla uczestników.
- Wspieranie dalszego rozwoju marki osobistej.
Szkolenie prowadzone jest w formie mieszanej (stacjonarna połaczczona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym) , indywidualnie lub w małych grupach (maksymalnie do 7 osób)
Warunkiem koniecznym osiągniecia celu szkolenia jest 100% frekwencja oraz zaangażowanie Uczestnika.
Usługa realizowana w godzinach dydaktycznych: 32 godziny dydaktyczne szkolenia +przerwy
Cena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto125,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto125,00 PLN
Prowadzący
Monika Lisser
Informacje dodatkowe
Prezentacja multimedialna używana podczas szkolenia przekazana w formie skryptu PDF.
Warunki techniczne
1. Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa
– Platforma Zoom (https://zoom-video.pl/)
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji – komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu
3. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik – minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
4. Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów – komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu. Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania.
5. Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line – do momentu zakończenia szkolenia.
6. Zainstalowana najbardziej aktualna oficjalna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
7. Łącze internetowe o minimalnej przepustowości do zapewnienia transmisji dźwięku 512Kb/s, zalecane min. 2 Mb/s oraz min. 1 Mb/s do zapewnienia transmisji łącznie dźwięku i wizji, zalecane min. 2,5 Mb/s.
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Monika Lisser
E-mail: m.lisser@unico-szkolenia.pl
Telefon: (+48) 607 711 681