Szkolenie Canva

Indywidualne szkolenie z tworzenia wizerunku i budowania marki w sieci. Opracowanie materiałów marketingowych z wykorzystaniem CANVA - poziom podstawowy i średniozaawansowany

Informacje o usłudze

Numer usługi: 2023/05/06/142629/1805653

Dostawca usług: UNICO Monika Lisser

Miejsce usługi: Poznań

Dostępność: Usługa otwarta

Forma świadczenia: stacjonarna

Status usługi: opublikowana

Ramowy program usługi

Nasze motto to: „Zbuduj własną markę tak jak chcesz!” Wykorzystaj proste i sprawdzone narzędzia do zbudowania własnej, niepowtarzalnej marki i własnej strategii wizerunkowej zwiększającej widoczność i zasięg w sieci.

„W obecnych czasach budowanie marki osobistej jest niezwykle ważne, nie tylko dla przedsiębiorstwa, ale także dla każdego uczestnika internetu i mediów społecznościowych. Dzięki rozpoznawalnej i autentycznej marce można wpłynąć na rynek oraz na opinie klientów, ale przede wszystkim zyskać tytuł lidera w swojej branży, szczególnie kiedy jesteś ekspertem w swojej dziedzinie lub sprzedajesz unikatowy produkt. Budowanie marki jest niezwykłą szansą na osiągnięcie sukcesu. Jest to działanie przeznaczone dla każdego, kto chce zaistnieć w branży, ukształtować świadomość rynku wobec swojej działalności oraz zdobyć przewagę nad swoimi konkurentami”.

Zapraszam
Monika Lisser

Harmonogram szkolenia

Canva dla osób na poziomie średniozaawansowanym

Moduł 1:

  • Wprowadzenie.
  • Omówienie możliwości wersji bezpłatnej oraz porównanie z wersją płatną.
  • Szablony grafik i sposoby ich wykorzystania.
  • Tworzenie nowego projektu i wybór szablonu.
  • Moodboardy i szablony firmowe.
  • Zastosowanie efektów graficznych i zmiana kolorów.
  • Zdjęcia, przenoszenie ich z różnych nośników danych, sposoby ich wykorzystania.
  • Sposoby wykorzystania różnych czcionek aby robić to zgodnie z zasadami.
  • Palety barw, dobór kolorów do postów i inne sposoby ich wykorzystania.
  • Edycja tekstu i obrazów w projekcie.

Moduł 2:

  • Tworzenie prostych projektów z wykorzystaniem narzędzi projektowych.
  • Wprowadzenie do narzędzi projektowych Canvy, takich jak linie, figury i kształty, zasady używania w projektach.
  • Praktyczne przykłady tworzenia grafik promocyjnych dla platform społecznościowych oraz strony internetowe.
  • Przygotowanie spójnych grafik, opisów, umieszczanie logotypu firmowego na materiałach graficznych.
  • Publikacja grafik z programu canva.com na platformach społecznościowych (opisy, hasztagi).

Moduł 3:

  • Wprowadzenie do zaawansowanych technik projektowania w Canvie.
  • Tworzenie bardziej złożonych projektów z wykorzystaniem zaawansowanych technik projektowania.
  • Wprowadzenie do projektowania materiałów marketingowych z wykorzystaniem Canvy.
  • Tworzenie plakatów, ulotek, ofert, banerów reklamowych itp. z wykorzystaniem szablonów i narzędzi projektowych.

Moduł 4:

  • Projekty marketingowe od A do Z – spójny wizerunek.
  • Skąd czerpać inspiracje – przydatne strony, książki i blogi.
  • Jak tworzyć content marketing.
  • Mapy myśli.
  • Blog.
  • E-book.
  • Strona WWW (szablon).
  • Tworzenie animacji i filmów (także reels) w Canvie.
  • Edycja video, dodawanie własnych materiałów.
  • Efekty wizualne i efekty dźwiękowe.
  • Tworzenie prezentacji marketingowych i ofert sprzedażowych.

Moduł 5:

  • Planer treści.
  • Wersja mobilna aplikacji.
  • Dodawanie zdjęć i filmów bezpośrednio z telefonu.
  • Praca z warstwami.
  • Grupowanie.
  • Blokowanie warstw.
  • Eksport plików.
  • Czym różnią się formaty JPG, PNG, PDF czy SVG.
  • Wybór pojedynczych stron.
  • Zmiana nazw projektów.
  • Kopiowanie stylów.

Moduł 6:

  • Narzędzia zaawansowane:
    • Usuwanie tła.
    • Korekcja zdjęć.
    • Cienie.
    • Zmiana rozmiaru pracy.
    • Badanie koloru i zastosowanie w projektach.
    • Smartmockups.
    • Filtry.
    • Efekty.
  • Udostępnianie i przenoszenie projektów w zespole.
  • Częste problemy podczas kopiowania stylów w materiałach.
  • Materiały do druku.
  • Podsumowanie szkolenia i Q&A.

Moduł 7. Podczas szkolenia poruszymy kluczowe aspekty pracy działu marketingu, w której Canva ma wspierać codzienne działania pracowników, m.in.:

  • Co zrobić aby utrzymać spójność marki.
  • Jakie potrzeby mają klienci marki i w jaki sposób marka na te potrzeby odpowiada.
  • Social media w kontekście budowania wizerunku.
  • Wybór kanałów komunikacji (Facebook/Instagram/LinkedIn/Youtube czy TikTok a może inne?).
  • Jak (nie)budować swojej marki w sieci (social media).
  • Burza mózgów – pomysły na innowacyjne pokazanie oferty/usługi firmy.
  • Pomysły na teksty, nagłówki i sformułowania.

Zakończenie szkolenia i przekazanie certyfikatu kompetencyjnego.

PORTFOLIO PRAC SZKOLENIOWYCH

Podczas szkolenia z Canvy możemy przygotować kilka ciekawych projektów, aby wypróbować różne narzędzia i funkcje tego programu graficznego. W zależności od potrzeb uczestników szkolenie może być rozbudowane także o moduły, na których docelowo pracują uczestnicy (w tym o np. sesję wizerunkową ze wskazówkami, jak wyglądać profesjonalnie w każdej sytuacji, reels i feed na Instagram, prezentacje, infografiki).

  • Szkolenie prowadzone w sposób indywidualny lub w małych grupach 2-3 osobowych – każdy Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
  • Warunkiem koniecznym osiągniecia celu szkolenia jest 100% frekwencja, zaangażowanie Uczestnika oraz otrzymanie pozytywnej oceny z zadania praktycznego. 
  • Usługa realizowana w godzinach zegarowych (43 godziny).

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Moduł 1. Wprowadzenie. / Omówienie możliwości wersji bezpłatnej oraz porównanie z wersją płatną./Szablony grafik./ Tworzenie nowego projektu i wybór szablonu. / Moodboardy i szablony firmowe.03-07-202308:0010:2002:20
Moduł 1. Przerwa lunchowa.03-07-202310:2010:4000:20
Moduł 1. Zastosowanie efektów graficznych i zmiana kolorów. / Zdjęcia./ Sposoby wykorzystania różnych czcionek./ Palety barw, dobór kolorów do postów./ Edycja tekstu i obrazów.03-07-202310:4014:0003:20
Moduł 2. Tworzenie prostych projektów z wykorzystaniem narzędzi projektowych. / Wprowadzenie do narzędzi projektowych Canvy./ Praktyczne przykłady tworzenia grafik promocyjnych.04-07-202308:0010:2002:20
Moduł 2. Przerwa lunchowa.04-07-202310:2010:4000:20
Moduł 2. Przygotowanie spójnych grafik, opisów, umieszczanie logotypu firmowego na materiałach graficznych. / Publikacja grafik na platformach społecznościowych (opisy, hasztagi).04-07-202310:4014:0003:20
Moduł 3. Wprowadzenie do zaawansowanych technik projektowania w Canvie. / Tworzenie bardziej złożonych projektów z wykorzystaniem zaawansowanych technik projektowania.05-07-202308:0010:2002:20
Moduł 3. Przerwa lunchowa.05-07-202310:2010:4000:20
Moduł 3. Wprowadzenie do projektowania materiałów marketingowych z wykorzystaniem Canvy./Tworzenie plakatów, ulotek, ofert, banerów reklamowych itp. z wykorzystaniem szablonów i narzędzi projektowych.05-07-202310:4014:0003:20
Moduł 4. Projekty marketingowe od A do Z – spójny wizerunek./Skąd czerpać inspiracje–przydatne strony, książki i blogi./ Jak tworzyć content marketing./ Mapy myśli./Blog./E-book./Strona WWW (szablon).06-07-202308:0010:2002:20
Moduł 4. Przerwa lunchowa.06-07-202310:2010:4000:20
Moduł 4. Tworzenie animacji i filmów w Canvie./ Edycja video, dodawanie własnych materiałów./ Efekty wizualne i efekty dźwiękowe./ Tworzenie prezentacji marketingowych i ofert sprzedażowych.06-07-202310:4014:0003:20
Moduł 5. Planer treści./ Wersja mobilna aplikacji./ Dodawanie zdjęć i filmów bezpośrednio z telefonu./ Praca z warstwami./ Grupowanie./ Blokowanie warstw.07-07-202308:0010:2002:20
Moduł 5. Przerwa lunchowa.07-07-202310:2010:4000:20
Moduł 5. Eksport plików./ Czym różnią się formaty JPG, PNG, PDF czy SVG./ Wybór pojedynczych stron./ Zmiana nazw projektów./ Kopiowanie stylów.07-07-202310:4014:0003:20
Moduł 6. Narzędzia zaawansowane: Usuwanie tła. Korekcja zdjęć. Cienie. Zmiana rozmiaru pracy. Badanie koloru i zastosowanie w projektach. Smartmockups. Filtry. Efekty.08-07-202308:0010:2002:20
Moduł 6. Przerwa lunchowa.08-07-202310:2010:4000:20
Moduł 6. Udostępnianie i przenoszenie projektów w zespole./ Częste problemy podczas kopiowania stylów w materiałach./ Materiały do druku./ Podsumowanie szkolenia i Q&A.08-07-202310:4014:0003:20
Moduł 7. Utrzymanie spójności marki./Jakie potrzeby mają klienci marki i w jaki sposób marka na te potrzeby odpowiada./Social media w kontekście budowania wizerunku./Wybór kanałów komunikacji.09-07-202308:0011:0003:00
Moduł 7. Przerwa lunchowa.09-07-202311:0011:3000:30
Moduł 7. Jak (nie)budować swojej marki w sieci (social media)./ Burza mózgów – pomysły na innowacyjne pokazanie oferty/usługi firmy./ Pomysły na teksty, nagłówki i sformułowania.09-07-202311:3014:3003:00
Zakończenie szkolenia i przekazanie certyfikatu kompetencyjnego.09-07-202314:3015:0000:30

Główny cel usługi

Cel edukacyjny

Szkolenie przygotowuje uczestnika do samodzielnego projektowania grafik na potrzeby publikacji elektronicznej i druku z programu Canva, opracowywania własnych materiałów marketingowych do wykorzystania w mediach społecznościowych oraz do tworzenia spójnych projektów graficznych na potrzeby własnej działalności.

Efekty uczenia się

Uczestnik po szkoleniu:

  • Pracuje w programie Canva i wykorzystuje narzędzia do zaplanowania własnej strategii marketingowej.
  • Tworzy moodboardy graficzne.
  • Samodzielnie tworzy i publikuje atrakcyjne grafiki promujące działania promocyjne i sprzedażowe własnych produktów i usług na platformach społecznościowych.
  • Samodzielnie tworzy prezentacje marketingowe, oferty sprzedażowe, plakaty, ulotki, banery reklamowe itp. z wykorzystaniem szablonów i narzędzi projektowych.
  • Samodzielnie tworzy video, animacje i rolki w programie Canva.
  • Korzysta z zawansowanych narzędzi Canva takich jak: Usuwanie tła, Korekcja zdjęć, Cienie, Zmiana rozmiaru pracy, Badanie koloru i zastosowanie w projektach, Smartmockups, Filtry, Efekty.
  • Pobiera i publikuje grafiki promocyjne na platformach społecznościowych.
  • Efektywnie działa na platformach społecznościowych i poszukuje tam nowych klientów.
  • Tworzy atrakcyjne treści graficzne przyciągające nowych odbiorców oraz buduje i podtrzymuje relacje z istniejącymi kontrahentami.

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Ankieta ewaluacyjna oraz samodzielne opracowanie przez uczestnika grafik użytkowych oraz zamieszczenie ich w mediach społecznościowych firmy uczestnika.

Cena

Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 500,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 500,00 zł
Koszt osobogodziny netto174,42 zł
Koszt osobogodziny brutto174,42 zł

Adres realizacji usługi

ul. Juliusza Słowackiego 55/1, 60-521 Poznań, woj. wielkopolskie

Zajęcia poprowadzą

Monika Lisser

Monika Lisser

Monika Lisser jest doświadczonym trenerem a swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując autorskie projekty szkoleniowe z budowania i efektywności marki osobistej, prowadzenia mediów społecznościowych, projektowania stron internetowych czy obsługi biura – dla Wirtualnych Asystentów.
Działa w obszarze biznesowym od ponad 20 lat. Przez kilka lat jako marketingowiec zarządzała Agencją Interaktywną AdBridge, wyróżnioną w konkursie „Innowacyjni dla Wielkopolski”.
Obecnie jest właścicielką marki UNICO. Dba o jej wizerunek zarówno w sieci, jak w kontaktach osobistych.
Zrealizowała ponad 2500 godzin szkoleniowych, w tym ponad 1500 godzin dofinansowanych w ramach Bazy Usług Rozwojowych i KFS: związanych z budowaniem marki w sieci za pośrednictwem social mediów, szkoleń sprzedażowych związanych z promocją firm, w tym poprzez tworzenie koncepcji marketingowej dla danej marki oraz poprzez tworzenie spójnego wizerunku: od logotypu po stronę internetową.
Pomaga również merytorycznie i technicznie w pracy trenerów współpracujących z firmą UNICO i pomaga im zdobyć dofinansowanie do ich szkoleń.
Wspiera działania rozwojowe dla pracowników oraz osób bez zatrudnienia poprzez współpracę z instytucjami społecznymi czy fundacjami oraz urzędami pracy.
Dodatkowo jako koordynator dostępności realizuje projekty wspierające związane z szeroko pojętą dostępnością, w tym działania mające na celu m.in. zwiększanie dostępności stron www i dokumentacji dla osób wykluczonych cyfrowo.

Informacje dodatkowe

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Uczestnik otrzyma pliki pdf opracowane w trakcie szkolenia, opracowane przez trenera skrypty dotyczące opracowywanych zagadnień wspierające pracę nad tworzeniem grafik i materiałów marketingowych.

Istnieje możliwość dostosowania terminów indywidualnie dla wnioskodawcy oraz realizowania szkolenia w formule online.

W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 607711681

Terminy można ustalić indywidualnie z Trenerką

Monika Lisser tel. +48 607 711 681

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), UNICO Sp. z o.o. informuje:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest UNICO Sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 55/1, 60-521 Poznań z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: szkolenia@unico.org.pl
  2. Pani/Pana dane  osobowe  będą  przetwarzane  w  celu  rejestracji, obsługi, zarządzania dostępem do konta Strefa Trenera na stronie UNICO Sp. z o.o. / do zawarcia  umowy  współpracy  z UNICO Sp. z o.o.
  3. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, poza instytucjami do tego uprawnionymi.
  4. Dane przechowywane będą przez okres: do odwołania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

ZGODA NA PRZETWARZANIE WIZERUNKU

Wyrażam zgodę na nieodpłatne, utrwalanie, wykorzystanie i rozpowszechnianie mojego wizerunku przez UNICO Sp. z o.o. wyłącznie do celów realizacji usługi.

Oświadczam, że wykorzystanie wizerunku zgodnie z niniejszą zgodą nie narusza niczyich dóbr osobistych ani innych praw.