Szkolenie Canva
Indywidualne szkolenie z tworzenia wizerunku i budowania marki w sieci. Opracowanie materiałów marketingowych z wykorzystaniem CANVA - poziom podstawowy i średniozaawansowany
Informacje o usłudze
Numer usługi: 2023/05/06/142629/1805653
Dostawca usług: UNICO Monika Lisser
Miejsce usługi: Poznań
Dostępność: Usługa otwarta
Forma świadczenia: stacjonarna
Status usługi: opublikowana
-
Rodzaj
Usługa szkoleniowa -
Kategoria / Podkategoria
Biznes / Marketing -
Dofinansowanie
Tak
Ramowy program usługi
Nasze motto to: „Zbuduj własną markę tak jak chcesz!” Wykorzystaj proste i sprawdzone narzędzia do zbudowania własnej, niepowtarzalnej marki i własnej strategii wizerunkowej zwiększającej widoczność i zasięg w sieci.
„W obecnych czasach budowanie marki osobistej jest niezwykle ważne, nie tylko dla przedsiębiorstwa, ale także dla każdego uczestnika internetu i mediów społecznościowych. Dzięki rozpoznawalnej i autentycznej marce można wpłynąć na rynek oraz na opinie klientów, ale przede wszystkim zyskać tytuł lidera w swojej branży, szczególnie kiedy jesteś ekspertem w swojej dziedzinie lub sprzedajesz unikatowy produkt. Budowanie marki jest niezwykłą szansą na osiągnięcie sukcesu. Jest to działanie przeznaczone dla każdego, kto chce zaistnieć w branży, ukształtować świadomość rynku wobec swojej działalności oraz zdobyć przewagę nad swoimi konkurentami”.
Zapraszam
Monika Lisser
Harmonogram szkolenia
Canva dla osób na poziomie średniozaawansowanym
Moduł 1:
- Wprowadzenie.
- Omówienie możliwości wersji bezpłatnej oraz porównanie z wersją płatną.
- Szablony grafik i sposoby ich wykorzystania.
- Tworzenie nowego projektu i wybór szablonu.
- Moodboardy i szablony firmowe.
- Zastosowanie efektów graficznych i zmiana kolorów.
- Zdjęcia, przenoszenie ich z różnych nośników danych, sposoby ich wykorzystania.
- Sposoby wykorzystania różnych czcionek aby robić to zgodnie z zasadami.
- Palety barw, dobór kolorów do postów i inne sposoby ich wykorzystania.
- Edycja tekstu i obrazów w projekcie.
Moduł 2:
- Tworzenie prostych projektów z wykorzystaniem narzędzi projektowych.
- Wprowadzenie do narzędzi projektowych Canvy, takich jak linie, figury i kształty, zasady używania w projektach.
- Praktyczne przykłady tworzenia grafik promocyjnych dla platform społecznościowych oraz strony internetowe.
- Przygotowanie spójnych grafik, opisów, umieszczanie logotypu firmowego na materiałach graficznych.
- Publikacja grafik z programu canva.com na platformach społecznościowych (opisy, hasztagi).
Moduł 3:
- Wprowadzenie do zaawansowanych technik projektowania w Canvie.
- Tworzenie bardziej złożonych projektów z wykorzystaniem zaawansowanych technik projektowania.
- Wprowadzenie do projektowania materiałów marketingowych z wykorzystaniem Canvy.
- Tworzenie plakatów, ulotek, ofert, banerów reklamowych itp. z wykorzystaniem szablonów i narzędzi projektowych.
Moduł 4:
- Projekty marketingowe od A do Z – spójny wizerunek.
- Skąd czerpać inspiracje – przydatne strony, książki i blogi.
- Jak tworzyć content marketing.
- Mapy myśli.
- Blog.
- E-book.
- Strona WWW (szablon).
- Tworzenie animacji i filmów (także reels) w Canvie.
- Edycja video, dodawanie własnych materiałów.
- Efekty wizualne i efekty dźwiękowe.
- Tworzenie prezentacji marketingowych i ofert sprzedażowych.
Moduł 5:
- Planer treści.
- Wersja mobilna aplikacji.
- Dodawanie zdjęć i filmów bezpośrednio z telefonu.
- Praca z warstwami.
- Grupowanie.
- Blokowanie warstw.
- Eksport plików.
- Czym różnią się formaty JPG, PNG, PDF czy SVG.
- Wybór pojedynczych stron.
- Zmiana nazw projektów.
- Kopiowanie stylów.
Moduł 6:
- Narzędzia zaawansowane:
- Usuwanie tła.
- Korekcja zdjęć.
- Cienie.
- Zmiana rozmiaru pracy.
- Badanie koloru i zastosowanie w projektach.
- Smartmockups.
- Filtry.
- Efekty.
- Udostępnianie i przenoszenie projektów w zespole.
- Częste problemy podczas kopiowania stylów w materiałach.
- Materiały do druku.
- Podsumowanie szkolenia i Q&A.
Moduł 7. Podczas szkolenia poruszymy kluczowe aspekty pracy działu marketingu, w której Canva ma wspierać codzienne działania pracowników, m.in.:
- Co zrobić aby utrzymać spójność marki.
- Jakie potrzeby mają klienci marki i w jaki sposób marka na te potrzeby odpowiada.
- Social media w kontekście budowania wizerunku.
- Wybór kanałów komunikacji (Facebook/Instagram/LinkedIn/Youtube czy TikTok a może inne?).
- Jak (nie)budować swojej marki w sieci (social media).
- Burza mózgów – pomysły na innowacyjne pokazanie oferty/usługi firmy.
- Pomysły na teksty, nagłówki i sformułowania.
Zakończenie szkolenia i przekazanie certyfikatu kompetencyjnego.
PORTFOLIO PRAC SZKOLENIOWYCH
Podczas szkolenia z Canvy możemy przygotować kilka ciekawych projektów, aby wypróbować różne narzędzia i funkcje tego programu graficznego. W zależności od potrzeb uczestników szkolenie może być rozbudowane także o moduły, na których docelowo pracują uczestnicy (w tym o np. sesję wizerunkową ze wskazówkami, jak wyglądać profesjonalnie w każdej sytuacji, reels i feed na Instagram, prezentacje, infografiki).
- Szkolenie prowadzone w sposób indywidualny lub w małych grupach 2-3 osobowych – każdy Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
- Warunkiem koniecznym osiągniecia celu szkolenia jest 100% frekwencja, zaangażowanie Uczestnika oraz otrzymanie pozytywnej oceny z zadania praktycznego.
- Usługa realizowana w godzinach zegarowych (43 godziny).
Harmonogram usługi
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Moduł 1. Wprowadzenie. / Omówienie możliwości wersji bezpłatnej oraz porównanie z wersją płatną./Szablony grafik./ Tworzenie nowego projektu i wybór szablonu. / Moodboardy i szablony firmowe. | 03-07-2023 | 08:00 | 10:20 | 02:20 |
Moduł 1. Przerwa lunchowa. | 03-07-2023 | 10:20 | 10:40 | 00:20 |
Moduł 1. Zastosowanie efektów graficznych i zmiana kolorów. / Zdjęcia./ Sposoby wykorzystania różnych czcionek./ Palety barw, dobór kolorów do postów./ Edycja tekstu i obrazów. | 03-07-2023 | 10:40 | 14:00 | 03:20 |
Moduł 2. Tworzenie prostych projektów z wykorzystaniem narzędzi projektowych. / Wprowadzenie do narzędzi projektowych Canvy./ Praktyczne przykłady tworzenia grafik promocyjnych. | 04-07-2023 | 08:00 | 10:20 | 02:20 |
Moduł 2. Przerwa lunchowa. | 04-07-2023 | 10:20 | 10:40 | 00:20 |
Moduł 2. Przygotowanie spójnych grafik, opisów, umieszczanie logotypu firmowego na materiałach graficznych. / Publikacja grafik na platformach społecznościowych (opisy, hasztagi). | 04-07-2023 | 10:40 | 14:00 | 03:20 |
Moduł 3. Wprowadzenie do zaawansowanych technik projektowania w Canvie. / Tworzenie bardziej złożonych projektów z wykorzystaniem zaawansowanych technik projektowania. | 05-07-2023 | 08:00 | 10:20 | 02:20 |
Moduł 3. Przerwa lunchowa. | 05-07-2023 | 10:20 | 10:40 | 00:20 |
Moduł 3. Wprowadzenie do projektowania materiałów marketingowych z wykorzystaniem Canvy./Tworzenie plakatów, ulotek, ofert, banerów reklamowych itp. z wykorzystaniem szablonów i narzędzi projektowych. | 05-07-2023 | 10:40 | 14:00 | 03:20 |
Moduł 4. Projekty marketingowe od A do Z – spójny wizerunek./Skąd czerpać inspiracje–przydatne strony, książki i blogi./ Jak tworzyć content marketing./ Mapy myśli./Blog./E-book./Strona WWW (szablon). | 06-07-2023 | 08:00 | 10:20 | 02:20 |
Moduł 4. Przerwa lunchowa. | 06-07-2023 | 10:20 | 10:40 | 00:20 |
Moduł 4. Tworzenie animacji i filmów w Canvie./ Edycja video, dodawanie własnych materiałów./ Efekty wizualne i efekty dźwiękowe./ Tworzenie prezentacji marketingowych i ofert sprzedażowych. | 06-07-2023 | 10:40 | 14:00 | 03:20 |
Moduł 5. Planer treści./ Wersja mobilna aplikacji./ Dodawanie zdjęć i filmów bezpośrednio z telefonu./ Praca z warstwami./ Grupowanie./ Blokowanie warstw. | 07-07-2023 | 08:00 | 10:20 | 02:20 |
Moduł 5. Przerwa lunchowa. | 07-07-2023 | 10:20 | 10:40 | 00:20 |
Moduł 5. Eksport plików./ Czym różnią się formaty JPG, PNG, PDF czy SVG./ Wybór pojedynczych stron./ Zmiana nazw projektów./ Kopiowanie stylów. | 07-07-2023 | 10:40 | 14:00 | 03:20 |
Moduł 6. Narzędzia zaawansowane: Usuwanie tła. Korekcja zdjęć. Cienie. Zmiana rozmiaru pracy. Badanie koloru i zastosowanie w projektach. Smartmockups. Filtry. Efekty. | 08-07-2023 | 08:00 | 10:20 | 02:20 |
Moduł 6. Przerwa lunchowa. | 08-07-2023 | 10:20 | 10:40 | 00:20 |
Moduł 6. Udostępnianie i przenoszenie projektów w zespole./ Częste problemy podczas kopiowania stylów w materiałach./ Materiały do druku./ Podsumowanie szkolenia i Q&A. | 08-07-2023 | 10:40 | 14:00 | 03:20 |
Moduł 7. Utrzymanie spójności marki./Jakie potrzeby mają klienci marki i w jaki sposób marka na te potrzeby odpowiada./Social media w kontekście budowania wizerunku./Wybór kanałów komunikacji. | 09-07-2023 | 08:00 | 11:00 | 03:00 |
Moduł 7. Przerwa lunchowa. | 09-07-2023 | 11:00 | 11:30 | 00:30 |
Moduł 7. Jak (nie)budować swojej marki w sieci (social media)./ Burza mózgów – pomysły na innowacyjne pokazanie oferty/usługi firmy./ Pomysły na teksty, nagłówki i sformułowania. | 09-07-2023 | 11:30 | 14:30 | 03:00 |
Zakończenie szkolenia i przekazanie certyfikatu kompetencyjnego. | 09-07-2023 | 14:30 | 15:00 | 00:30 |
Główny cel usługi
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do samodzielnego projektowania grafik na potrzeby publikacji elektronicznej i druku z programu Canva, opracowywania własnych materiałów marketingowych do wykorzystania w mediach społecznościowych oraz do tworzenia spójnych projektów graficznych na potrzeby własnej działalności.
Efekty uczenia się
Uczestnik po szkoleniu:
- Pracuje w programie Canva i wykorzystuje narzędzia do zaplanowania własnej strategii marketingowej.
- Tworzy moodboardy graficzne.
- Samodzielnie tworzy i publikuje atrakcyjne grafiki promujące działania promocyjne i sprzedażowe własnych produktów i usług na platformach społecznościowych.
- Samodzielnie tworzy prezentacje marketingowe, oferty sprzedażowe, plakaty, ulotki, banery reklamowe itp. z wykorzystaniem szablonów i narzędzi projektowych.
- Samodzielnie tworzy video, animacje i rolki w programie Canva.
- Korzysta z zawansowanych narzędzi Canva takich jak: Usuwanie tła, Korekcja zdjęć, Cienie, Zmiana rozmiaru pracy, Badanie koloru i zastosowanie w projektach, Smartmockups, Filtry, Efekty.
- Pobiera i publikuje grafiki promocyjne na platformach społecznościowych.
- Efektywnie działa na platformach społecznościowych i poszukuje tam nowych klientów.
- Tworzy atrakcyjne treści graficzne przyciągające nowych odbiorców oraz buduje i podtrzymuje relacje z istniejącymi kontrahentami.
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Ankieta ewaluacyjna oraz samodzielne opracowanie przez uczestnika grafik użytkowych oraz zamieszczenie ich w mediach społecznościowych firmy uczestnika.
Cena
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | 7 500,00 zł |
---|---|
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | 7 500,00 zł |
Koszt osobogodziny netto | 174,42 zł |
Koszt osobogodziny brutto | 174,42 zł |
Adres realizacji usługi
ul. Juliusza Słowackiego 55/1, 60-521 Poznań, woj. wielkopolskie
Zajęcia poprowadzą
Monika Lisser
Monika Lisser jest doświadczonym trenerem a swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje realizując autorskie projekty szkoleniowe z budowania i efektywności marki osobistej, prowadzenia mediów społecznościowych, projektowania stron internetowych czy obsługi biura – dla Wirtualnych Asystentów.
Działa w obszarze biznesowym od ponad 20 lat. Przez kilka lat jako marketingowiec zarządzała Agencją Interaktywną AdBridge, wyróżnioną w konkursie „Innowacyjni dla Wielkopolski”.
Obecnie jest właścicielką marki UNICO. Dba o jej wizerunek zarówno w sieci, jak w kontaktach osobistych.
Zrealizowała ponad 2500 godzin szkoleniowych, w tym ponad 1500 godzin dofinansowanych w ramach Bazy Usług Rozwojowych i KFS: związanych z budowaniem marki w sieci za pośrednictwem social mediów, szkoleń sprzedażowych związanych z promocją firm, w tym poprzez tworzenie koncepcji marketingowej dla danej marki oraz poprzez tworzenie spójnego wizerunku: od logotypu po stronę internetową.
Pomaga również merytorycznie i technicznie w pracy trenerów współpracujących z firmą UNICO i pomaga im zdobyć dofinansowanie do ich szkoleń.
Wspiera działania rozwojowe dla pracowników oraz osób bez zatrudnienia poprzez współpracę z instytucjami społecznymi czy fundacjami oraz urzędami pracy.
Dodatkowo jako koordynator dostępności realizuje projekty wspierające związane z szeroko pojętą dostępnością, w tym działania mające na celu m.in. zwiększanie dostępności stron www i dokumentacji dla osób wykluczonych cyfrowo.
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma pliki pdf opracowane w trakcie szkolenia, opracowane przez trenera skrypty dotyczące opracowywanych zagadnień wspierające pracę nad tworzeniem grafik i materiałów marketingowych.
Istnieje możliwość dostosowania terminów indywidualnie dla wnioskodawcy oraz realizowania szkolenia w formule online.
W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 607711681
Terminy można ustalić indywidualnie z Trenerką
Monika Lisser tel. +48 607 711 681