Zarządzanie kanałem na YouTube i wideo marketing. Wskazówki marketingowe oraz dobór sprzętu, oprogramowania i narzędzi. Dedykowane szkolenie Indywidualne. Poziom zaawansowany.
Kwalifikacja: Konfiguracja i prowadzenie kanału firmowego na platformie YouTube. Nagrywanie, montaż i publikowanie materiałów wideo.
Informacje o usłudze
Dostawca usług UNICO Monika Lisser
Dostępność: Usługa otwarta
Forma świadczenia: stacjonarna
Status usługi: opublikowana
-
Rodzaj
Usługa szkoleniowa -
Kategoria / Podkategoria
Biznes / Marketing -
Dofinansowanie
Tak
Ramowy program usługi
Dzień 1. Zarządzanie kanałem na YouTube.
- Czym jest wideomarketing?
- Trendy na rynku wideo online, przegląd platform wideo.
- Tworzenie kanału marki na YouTube – podstawowe informacje.
- Zasady działania wyszukiwarki i strony głównej na YouTube.
- Optymalizacja SEO filmów i kanałów na YouTube.
- Zasady tworzenia treści i publikacji na YouTube.
- Prawa autorskie na YouTube.
- Jak budować społeczność na YouTube?
- Formaty video na YouTube: vlog, tutorial, webinar, wywiad, prezentacja produktu, pytania i odpowiedzi (Q&A).
- Statystyki.
Dzień 2. Jak nagrać vlog, tutorial, wywiad, prezentację produktu, pytania i odpowiedzi? Wskazówki marketingowe oraz dobór sprzętu.
- Vlog, tutorial, wywiad, prezentacja produktu, pytania i odpowiedzi – jako formy promocji firmy na FB i YT.
- Jak opracować scenariusz treści?
- Podstawowe wymagania techniczne – czym musimy dysponować?
- Pomieszczenie do nagrywania obrazu i dźwięku.
- Dźwięk i obraz – praktyczne wskazówki, podnoszące jakość przekazu.
- Kamera do nagrywania obrazu.
- Mikrofon do nagrywania dźwięku.
Dzień 3. Dobór oprogramowania i narzędzi.
- Zalecenia dla występującego wpływające na jakość prezentacji.
- Oprogramowanie do nagrywania wideo – bezpłatne.
- OBS – praktyczne wykorzystanie programu.
- Oprogramowanie do montażu wideo – bezpłatne (część I).
- Oprogramowanie do montażu wideo – bezpłatne (część 2).
- Clipchamp – praktyczne wykorzystanie programu.
- Oprogramowanie do montażu wideo – płatne.
- Oprogramowanie do montażu wideo – wskazówki.
Egzamin kwalifikacyjny oraz przekazanie uczestnikom Certyfikatów Kwalifikacyjnych.
- Szkolenie prowadzone w sposób indywidualny – Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
- Warunkiem koniecznym osiągnięcia celu szkolenia jest 100% frekwencja, zaangażowanie Uczestnika oraz uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu kwalifikacyjnego.
- Usługa realizowana w godzinach zegarowych (24 godziny szkolenia + 1 godzina egzaminu) .
Główny cel usługi
Cel edukacyjny
Usługa „Zarządzanie kanałem na YouTube i wideo marketing. Wskazówki marketingowe oraz dobór sprzętu, oprogramowania i narzędzi. Dedykowane szkolenie Indywidualne. Poziom zaawansowany.” przygotowuje Uczestników do pozyskiwania nowych klientów w internecie przy wykorzystaniu kanału firmowego na platformie społecznościowej YouTube. Przygotowuje Uczestników do posługiwania się narzędziami do samodzielnego nagrywania i montażu filmów promocyjnych na poziomie zaawansowanym.
Rekomendacje
Efekty uczenia się
Uczestnik po szkoleniu:
- Charakteryzuje, czym jest wideomarketing.
- Przedstawia trendy na rynku wideo online oraz platformy wideo.
- Samodzielnie tworzy ciekawe i dobre jakościowo treści wideo informujące klientów i potencjalnych klientów o swoich usługach.
- Efektywnie publikuje treści wideo na platformie YouTube, wykorzystując zasady działania wyszukiwarki i strony głównej.
- Wdraża wymagania SEO pozwalające na zwiększenie widoczności publikowanych filmów w internecie.
- Charakteryzuje zasady tworzenia treści i publikacji na YouTube.
- Przestrzega praw autorskich na You Tube.
- Buduje społeczność na You Tube.
- Wykorzystuje różne formaty wideo do promocji firmy na FB i YT.
- Prowadzi i wykorzystuje statystyki.
- Charakteryzuje i wykorzystuje wiedzę na temat opracowania scenariusza treści, podstawowych wymagań technicznych, pomieszczenia do nagrywania, obrazu, dźwięku, kamery oraz mikrofonu.
- Wykorzystuje wiedzę na temat oprogramowania i doboru narzędzi.
- Posługuje się programami płatnymi i bezpłatnymi, programem OBS i Clipchamp.
- Wykorzystuje firmowy kanał na YouTube do efektywnej sprzedaży swoich produktów/usług oraz podtrzymywania relacji osobistych i biznesowych z klientami.
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Egzamin kwalifikacyjny przeprowadzany przez egzaminatora Monikę Lisser.
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Metoda walidacji: Ocena wykonania określonych czynności:
- Założenie nowego kanału na platformie YouTube
- Dodanie zewnętrznego administratora kanału
- Wgranie logotypu kanału oraz grafiki w tle kanału
- Dodanie opis kanału oraz skonfigurowanie linków do strony internetowej lub mediów społecznościowych np. FB
- Nagranie za pomocą dostępnych środków technicznych np. smartfon, krótkiego filmu prezentującego dowolnie wybrany produkt lub usługę – długość nagrania nie większa niż 10 minut
- Wykonanie prostej edycji nagrania poprzez usunięcie zbędnego fragmentu
- Wgranie zmontowanego filmu na założony uprzednio kanał
- Dodanie tytułu, opisu oraz tagów, które pozwolą uzyskać pozycjonowanie filmu na kategorię związaną z produktem/usługą, której dotyczy
- Umieszczenie wgranego filmu jako proponowanego dla odwiedzających Twój kanał
Czas trwania egzaminu: od 45 minut do 60 minut
Wyposażenie sali: projektor multimedialny, komputer
Wyposażenie stanowiska egzaminacyjnego: komputer, konieczny do wykonania zadania praktycznego stanowiącego egzamin uzyskania kwalifikacji
Wymagania dla egzaminatora w zakresie kwalifikacji:
- minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej
- minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie marketingu internetowego (w tym wideomarketingu)
- wysokorozwinięte umiejętności organizacyjne oraz samoorganizacji pracy
- wiedza na temat aktualnych trendów marketingowych
Wymagania dla kandydatów do uzyskania kwalifikacji:
- 100% frekwencja na szkoleniu
- czynny udział w szkoleniu
- uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu kwalifikacyjnego.
Kwalifikacje
Czy usługa pozwala na zdobycie innych kwalifikacji? | Uznawane kwalifikacje Warunki uznania kwalifikacji Pytanie 1: Czy dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji zawiera opis efektów uczenia się? Tak, dokładnie ten sam co w komórce „Efekty uczenia się” Pytanie 2: Czy procesy kształcenia oraz walidacji są realizowane z zapewnieniem rozdzielności funkcji? Tak, proces kształcenia realizowany przez trenera Jacka Plewę. Pytanie 3: Czy dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji jest rozpoznawalny i uznawalny w danej branży/sektorze, tzn. czy otrzymał pozytywne rekomendacje od:
Pytanie 3.1: co najmniej 5 pracodawców danej branży/ sektorów lub 1. Anna Wołodko Mint Concept |
---|---|
Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidację | Walidacja realizowana przez egzaminatora Monikę Lisser – UNICO Monika Lisser |
Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BUR | Tak |
Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującego | UNICO Monika Lisser |
Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BUR | Tak |
Podstawa prawna dla Podmiotów/kategorii Podmiotów | uprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa |
Cena
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | 4 325,00 zł |
---|---|
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | 4 325,00 zł |
Koszt osobogodziny netto | 173,00 zł |
Koszt osobogodziny brutto | 173,00 zł |
w tym koszt walidacji netto | 250,00 zł |
w tym koszt walidacji brutto | 250,00 zł |
w tym koszt certyfikowania netto | 0,00 zł |
w tym koszt certyfikowania brutto | 0,00 zł |
Adres realizacji usługi
ul. Żabikowska 2F, 62-030 Luboń, woj. wielkopolskie
Szkolenie odbędzie się w siedzibie Trenera. Szkolenie będzie prowadzone przy zachowaniu wszelkich standardów bezpieczeństwa i warunków sanitarnych.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Zaplecze multimedialne, wyposażenie studia fotograficznego i filmowego
Zajęcia poprowadzą
Jacek Plewa
Obszar specjalizacji: marketing i sprzedaż online, zarządzanie projektami, fotografia.
Doświadczenie w organizacji szkoleń i w danej tematyce:
Przez lata zbierał wiedzę i doświadczenie jako programista, a następnie kierownik i dyrektor sprzedaży firm z branży IT.
Od 20 lat doradza firmom, jak wykorzystać nowoczesne narzędzia informatyczne w sprzedaży.
Prowadzi szkolenia z zakresu budowy marki osobistej, PR i rozwoju biznesu online za pomocą mediów społecznościowych i technologii ICT: transmisji na żywo, webinarów, lejków sprzedażowych, mejlingu i innych. W ciągu minionych 3 lat przeszkolił na żywo oraz online ponad 500 osób z w/w zagadnień w trakcie konferencji i szkoleń.
W ostatnich 24 miesiącach przeszkolił oraz przeprowadził doradztwo dla kilkunastu firm (ponad 150 godzin). Poszerza swoją wiedzę, korzystając głównie z anglojęzycznych źródeł wiedzy. Od 10 lat zajmuje się także tworzeniem stron i sklepów internetowych oraz wdraża szkolenia na platformie LMS w ramach własnej agencji marketingowej: https://studiojp.pl/
Twórca kanału Porady Foto na YouTube, na którym dzieli się wiedzą na temat fotografii cyfrowej i edycji zdjęć w różnych programach, szczególnie tych dostępnych w ramach licencji Open Source.
Na fanpage StudioJP , umieszcza poradniki z zakresu sprzedaży online i posługiwania się mediami społecznościowymi w PR, marketingu i sprzedaży.
kontakt: marketing@studiojp.pl
telefon: 535888082
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci prezentacji oraz nagrań multimedialnych.
Dokument potwierdzający nadanie kwalifikacji: Certyfikat kwalifikacyjny (bezterminowy).
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość dostosowania oferty szkoleniowej oraz terminów pod potrzeby Klienta.